اصفهان،چهارراه فرایبورگ،ابتدای خیابان مصلی - واتساپ 09138661619

قیمت ونیر کامپوزیت دندان در اصفهان

قیمت کامپوزیت دندان در اصفهان . در این نوع درمان زیبایی، ونیر از جنس کامپوزیت است و در مطب ساخته می شود. هزینه کامپوزیت دندان در اصفهان چقدر است؟ استفاده از ونیر کامپوزیتی را روش مستقیم هم می نامند. لمینت دندان از جنس کامپوزیت شفاف تر است پس در مورد دندان های با رنگ خیلی زرد شاید نتیجه دلخواه حاصل نشود.

در عوض در این جنس لمینت دندان، قبل از نصب تغییر کمتری روی دندان اعمال می شود و دندان ها به تراش کمتری نیاز دارند( اگر شرایط دندان فرد مناسب باشد، بدون تراش انجام می شود.)
در کامپوزیت بدون تراش از یک ماده ترمیم همرنگ دندان استفاده می شود. در کامپوزیت بدون تراش ماده روی سطح دندان قرار داده شده و توسط دندانپزشک فرم داده می شود.
به این ترتیب می توان دندانها را سفید تر و بلندتر کرد. هزینه کامپوزیت بدون تراش کمتر از لمینیت سرامیکی است و این به علت عدم ارسال کار به لابراتوار است همچنین می توان در یک جلسه کاری انجام داد و توسط دندانپزشک در مطب فرم داده شود.
مزیت کامپوزیت بدون تراش نسبت به لمینیت سرامیکی مدت زمان کمتر، هزینه کمتر و عدم تراش دندان است.
لازم به ذکر است که لمینیت سرامیکی موارد کاربرد خود را دارد و در نامنظمی های بیشتر دندانی که نیاز یه تغییرات بیشتر است لزوم لمینیت سرامیکی احساس میشود. توضیح بیشتر در ادامه و در صفحه مربوط به لمینیت آمده است.

پس به طور کلی می توان گفت افرادی با

  • دندان های نا مرتب
  • دندان هایی که روی یکدیگر قرار می گیرند
  • رنگ بد دندان
  • موارد لب پر و شکستگی دندان
  • دندان های بلند، کوتاه یا کوچک

بهترین گزینه برای استفاده از ونیر کامپوزیت دندان در اصفهان می باشند.

برای افزایش طول عمر کامپوزیت دندان چه باید کرد؟

• بعد از اینکه درمان انجام شده و لمینت بر روی دندان نصب شد، لازم است زمان بیشتری نسبت به قبل صرف بهداشت دهان و دندانتان نمائید.
• بهتر است در باره استفاده از دهان شویه زمانی که لمینت دندان دارید، تامل بیشتری کنید. استفاده بی رویه از دهان شویه هایی که محتوی فلوراید هستند می تواند روی لمینت ها تاثیر بگذارد پس بهتر است در این باره با پزشک خود مشورت نمائید.
• از دیگر مشکلات شایعی که ممکن است بعد از گذشت مدت زمانی نسبتا طولانی پس از نصب لمینت دندان پیش بیاید، تغییر رنگ است. البته دامنه این تغییر رنگ بسیار به سبک زندگی شما مربوط می شود. استفاده از دخانیات و یا نوشیدن مداوم قهوه و چای می تواند این روند را سرعت بخشد.

پس اگر مایلید سال ها پس از نصب لمینت، هنوز سفیدی دندان هایتان نظر ها را خیره کند، از استعمال دخانیات و نوشیدن مداوم قهوه، چای و … چشم پوشی کنید

هزینه کامپوزیت دندان در اصفهان چقدر است؟

قیمت کامپوزیت دندان برای روش مستقیم در دندانپزشکی و کلینیک های مختلف اصفهان به علت استفاده از مواد و متریال با برند ها و کیفیت متفاوت و همچنین میزان تجربه، سابقه و توانمندی دکتر زیبایی و ظرافت و دوام انجام کار نسبت به یکدیگر متفاوت می باشد.

شما میتوانید برای آگاهی از تعرفه و قیمت کامپوریت دندان در دندانپزشکی زیبایی دکتر چاوش، از طریق پیج اینستاگرام دکتر چاوش ، کانال آپارات دندانپزشکی دکتر چاوش ، وب سایت و همچنین شماره تماس های کلینیک با ما در تماس باشید.