اصفهان،چهارراه فرایبورگ،ابتدای خیابان مصلی - واتساپ 09138661619
مطالبی که در این صفحه میخوانید مخفی کن

کامپوزیت دندان در اصفهان


کامپوزیت دندان در اصفهان کاملا بدون تراش است.کامپوزیت دندان در اصفهان برای مرتب کردن دندان ها و ایجاد لبخندی زیبا به کار میرود. کامپوزیت دندان در اصفهان را گاهی اوقات به عنوان “ارتودنسی فوری” می توان یاد کرد زیرا برای پوشش دادن انواع مشکلات دندانی در مسئله اصلاح طرح لبخند کاربرد دارد از جمله :

  • بستن فاصله بین دندان ها با کامپوزیت دندان
  • اصلاح دندان های به هم ریخته یا کج
  • دندان های شکسته یا لب پر شده.
  • سفید کردن دندان های تیره شده از درون و بیرون
  • پر کردن دندان با کامپوزیت به جای آمالگام
کامپوزیت دندان در اصفهان

کامپوزیت دندان در اصفهان

کامپوزیت دندان می تواند ظاهر دندان ها را بهبود بخشد، اما از کامپوزیت دندان انتظار نداشته باشید فک را مجددا درست کرده و اوربیت ها را اصلاح کنند. ارتودنسی مورد نیاز برای اصلاح مشکلات پیچیده فک و دندان است.

تفاوت بین ونیرهای کامپوزیتی و پرسلن در چیست؟

جنس ونیرهای پرسلن سرامیکی است به همین دلیل نسبت به ونیر کامپوزیت دارای استقامت و ماندگاری بیشتری هستند. روکش های کامپوزیت به طور مستقیم روی دندان طبیعی شما توسط متخصص دندانپزشک زیبایی ساخته می شوند. کامپوزیت دندان معمولاً به حداقل آمادگی دندان نیاز دارد ، بنابراین ممکن است در بعضی موارد برگشت پذیر باشد. و از آنجا که مراحل کامپوزیت دندان اغلب در یک روز به پایان می رسد ، دیگر نیازی به استفاده از روکش موقت وجود ندارد.

کامپوزیت دندان گزینه ای مقرون به صرفه می باشد که مزایای زیادی برای کامپوزیت ارائه می دهند اما دارای اشکالاتی بالقوه نیز هستند. به عنوان مثال ، کامپوزیت دندان به اندازه لمینت دندان قوی نیست ، روکشهای کامپوزیت ونیر به طور معمول طول عمر کمتری نسبت به همتای خود لمینت سرامیکی دارند. و همچنین ممکن است کامپوزیت دندان به میزان لمینت دندان نتواند نواقص دندان را بپوشاند. بیمارانی که به دنبال راهی نسبتاً ارزان برای رفع نگرانی های دندانپزشکی خود هستند ، ممکن است کامپوزیت دندان را در نظر بگیرند. با این وجود ، نتایج کامپوزیت ونیر اغلب نسبت به روکش لمینت سرامیکی از زیبایی کمتری برخوردار است.

کامپوزیت دندان جایگزین لمینت دندان

بهترین پوشش محافظه کارانه برای لمینت دندان در اصفهان ، کامپوزیت دندان است. کامپوزیت مواد پرکننده رنگی دندان است که ممکن است برای ساختن روکش های دندانی استفاده شود. این روش بسیار محافظه کارانه است. زیرا دندان به هیچ عنوان تراش نمی خورد.

مزایای کامپوزیت دندان چیست؟

کامپوزیت دندان بسیار با دوام است. گرچه روکشهای چینی بسیار نازک هستند، معمولا بین ۰٫۵ تا ۰٫۷ میلیمتر و به طور ذاتی شکننده هستند، اما زمانی که با ساختار دندان سالم متصل می شوند، بسیار قوی می شود. کامپوزیت دندان اصفهان می تواند برای سال ها، معمولا ۱۰ تا ۱۵ سال عمر کند.

اگر مراقبت از کامپوزیت دندان را به خوبی انجام دهید و بهداشت دهان و دندان خود را رعایت کنید همچنین از کار های سخت که منجر به ترک خوردن دندان می شود اجتناب کنید مانند جویدن اجسام سخت ( یخ ) قطعا طول عمر کامپوزیت بیشتر خواهد بود.

کامپوزیت کردن دندان ایجاد یک ظاهر بسیار طبیعی مانند دندان طبیعی را عملی می کند. خواص شفاف کامپوزیت دندان اجازه می دهد تا ونیر ها به ویژگی های طبیعی دندان را تقلید کند که به آن حس واقعی را می دهد این وسعت زیبایی دندان با دیگر مواد دندانپزشکی زیبایی امکان پذیر نیست.

کامپوزیت دندان مقاوم در برابر تغییر رنگ است، بر خلاف سایر مواد باندینگ دندانپزشکی زیبایی ، کامپوزیت دندانی یک سرامیک صاف و غیر قابل نفوذ است و از این رو رنگ دائمی آن با سیگار کشیدن و یا مایعات رنگی یا ادویه جات تغییر نخواهد کرد.

کامپوزیت ونیر روش محافظه کارانه است یعنی در طول مراحل انجام کامپوزیت ونیر ، حتی مقدار کمی از ساختار دندان حذف یا تراشیده نمی شود.

قبل از انجام کامپوزیت دندان چکار کنیم ؟

دندان های ناسالم ، پوسیدگی دندان و بیماری لثه باید قبل از کامپوزیت دندان درمان شوند.

درباره ایمپلنت دندان در اصفهان بخوانید…

هزینه کامپوزیت دندان در اصفهان

هزینه کامپوزیت دندان بسیار مقرون به صرفه است ، هزینه کامپوزیت دندان نسبت به لمینت دندان پایین تر است ، اگر نیاز به دندان هایی سفید ، صاف و مرتب دارید قطعا با هزینه پایین کامپوزیت می توانید به خواسته خود برسید.

لایه نازک کامپوزیت ونیر بر روی دندان

لایه نازک کامپوزیت ونیر بر روی دندان

فراموش نکنید یک متخصص دندانپزشکی زیبایی و ترمیمی می تواند ضمن تضمین کیفیت کار از هزینه های اضافی شما بکاهد و نتیجه مطلوبی را ارائه دهد
یادتان باشد اصطلاح بی اعتبار عضو انجمن دندانپزشکی زیبایی که متاسفانه بسیاری از دندانپزشکان عمومی برای کلاه برداری استفاده می کنند به هیچ عنوان نمی تواند جایگزین یک متخصص دندانپزشکی ترمیم و زیبایی شود.

گول بزرگ نمایی های آن ها را نخورید و حتما مدرک و تخصص دندانپزشک زیبایی را بپرسید.
کلینیک دندانپزشکی دکتر چاوش متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی در اصفهان و دسترسی عالی ، دارای فضایی دلنشین و بهداشتی آماده ارائه خدمات دندانپزشکی زیبایی مخصوصا اصلاح طراح لبخند به شما سروران گرامی و علاقه مند می باشد.

دکتر مهدی چاوش متخصص اصلاح طرح لبخند در اصفهان از این جهت که شرایط ایده آل یک مطب تخصصی دندانپزشکی زیبایی با استفاده از موارد درجه یک و اصلی دندانپزشکی این اطمینان را به شما می دهد لبخند طراحی شده برای شما به شدت لذت بخش خواهد بود.

تعریف دندانپزشکان زیبایی اصفهان از کامپوزیت دندان ؟

لامینیت کامپوزیتی نیاز به قالب گیری و لابراتوار ندارد و حتی نیاز به همان تراش مختصر دندان را هم ندارد و مستقیما کامپوزیت دندان توسط دندانپزشک روی سطح مینای دندان بدون هیچگونه تراش، گذاشته شده، شکل داده می شود و با اشعه فیکس می شود.
کامپوزیت دندان در اصفهان می تواند به عنوان یک لایه محافظت کننده روی مینای دندان در طول سالها نقش مهمی ایفا کند.

به خصوص در مواردی که مینای دندان دچار مشکلاتی مثل ساییدگی، شکستگی، لب پریدگی، ترک های ریز و یا تحلیل می باشد ، لمینیت کامپوزیتی نه تنها هیچ آسیب و ضرری به مینای دندان نمی رساند بلکه به عنوان یک لایه محافظت کننده و پوشاننده روی مینای دندان بسیار مفید هم هست ضمن اینکه زیبایی بی نظیری هم ایجاد می کند.
البته در زیبایی و جلوه طبیعی و طول عمر لمینت دندان ، تکنیک دقیق توسط دندانپزشک و مواد مورد استفاده با کیفیت بالا، تاثیر بسزایی دارد.

مراحل کامپوزیت دندان در اصفهان

  • بهداشت دهان
    قبل از انجام کامپوزیت دندان آنچه که اولویت انجام در هر نوع درمان زیبایی دندانپزشکی است، داشتن یک بهداشت دهانی ایده آل است. هر نوع جرم، پلاک ویا بیماری پریو دنتال باید قبلا برطرف شود.
  • نمونه کامپوزیتی
    بعضا برای نمایش دادن فرم نهایی لبخند فرد یک مدل موقت کامپوزیتی روی دندانهای فرد فرم داده میشود و در صورت راضی بودن او درمان انجام میپذیرد.
  • انتخاب رنگ دندان با توجه به خواست مراجعه کننده
    در این مرحله با مشورت دندانپزشک زیبایی ، رنگ کامپوزیت دندان مورد نظر برای دندانهای فرد انتخاب میشود. لازم به ذکر است ،اگر مراجعه کننده بخواهد رنگ دندانهای روشنتری داشته باشد ، بعضا انجام بلیچینگ ( سفید کردن دندان) قبل از انجام ونیر دندان توصیه میشود.
    ایزوله کردن دندانها و اسید زدن و شستن آنها
    سپس دندان ها کاملا خشک شده و با استفاده از انوع مخصوص کامپوزیت دندان انجام ونیر ،موسوم به « کامپوزیتهای زیبایی » ، دندانپزشک شروع به فرم دادن یک لبخند زیبا میشود.
    معمولا در یک جلسه تنظیم شده دیگر، پالیش کردن و تکمیل کامپوزیت دندان ، انجام میپذیرد.
    آنچه یک دندانپزشک زیبایی ماهر در نظر میگیرد پر هیز از over contour دندان و توجه به طبیعت شستشوی فیزیولوژیک لثه بعد از درمان است.

درباره اصلاح طرح لبخند در اصفهان بخوانید…

طول عمر ونیر کامپوزیت دندان چقدر است؟

طول عمر کامپوزیت دندان به طور معمول 6 تا 10 سال می باشد اما هرچقدر فرد بیشتر در بهداشت دندان خود بکوشد می تواند طول عمر کامپوزیت دندان خود را افزایش دهد .
گاز زدن غذا های سفت مانند ته دیگ و جویدن یخ از طول عمر لمینت کم خواهد کرد. البته اگر کامپوزیت دندان دچار پریدگی یا شکستگی شود امکان ترمیم آن وجود دارد.

عوارض کامپوزیت دندان

  • التهاب لثه
    این مساله بسیار مساله جدی و مهمی است، در صورتیکه کامپوزیت در مجاورت لثه درست قرار داده نشود به علت گیر پلاک میکروبی (حال یا به دلیل وجود پله و یا نا صافی کامپوزیت در آن ناحیه) می تواند باعث التهاب لثه و یا حتی خونریزی از لثه و در واقع آغازگر بیماری لثه باشد.
  • بد بویی دهان
    در صورتیکه کامپوزیت دندان اصفهان به صورت صحیح و اصولی انجام نشود. در برخی موارد دیده می شود که دندان ها همگی با کامپوزیت به هم وصل شده اند و امکان نخ دندان کشید وجود ندارد، این مورد کمتر از بقیه موارد دیده می شود.در بیشتر مواقع به دلیل عدم پالیشینگ مناسب نخ دندان به طور راحت از بین دندانها عبور نمی کند، به طور مثال خیلی کیپ است و نخ درست رد نمی شود و یا اینکه اضافات کامپوزیت باقی مانده است و باعث ریش ریش شدن و یا بریده شدن نخ دندان می شود و در نتیجه نخ کشیدن به طور موثر انجام نمی شود، این نیز باعث بد بویی دهان می گردد.
  • باز بودن فاصله بین دندان ها
    گاهی بین دندان ها نسبتا باز می ماند، نه البته به میزانی که دیده شود و باعث گیر غذایی و بد بویی دهان می شود. البته بد بویی دهان به علت مورد قبلی یعنی التهاب لثه ناشی از کامپوزیت دندان غلط نیز ایجاد می شود.
  • رنگ گرفتن دندان ها در بعضی مواقع
    در صورتیکه لبه های کامپوزیت دندان در اصفهان درست قرار نگیرند و یا اینکه درست پالیش نشوند، لبه های کامپوزیت رنگ میگیرند. به طور واضح تر می تواند گفت، باید حدالمکان از ایجاد لبه در کامپوزیت خودداری کرد.

بهترین مارک کامپوزیت دندان چیست؟

کامپوزیت های ژاپنی و آمریکایی از بهترین مارک های کامپوزیت دندان می باشند. البته قیمت هرکدم از این دو مارک متفاوت بوده و انتخاب هر کدام در هزینه نهایی اصلاح طراحی لبخند با کامپوزیت تاثیر میگذارد.

آیا کامپوزیت دندان برای رفع دندان های تقریبا غیر مرتب هم کاربرد دارد؟

یکی از کاربرد های اصلی کامپوزیت دندان رفع غیرمرتب بودن دندان ها است که بنابر حالت فک و شکل دندان ها لمینت یا ارتودنسی و یا هر دو می تواند روش درمان باشد.

هزینه ی کامپوزیت دندان در اصفهان چقدر است؟

هزینه ی هر واحد کامپوزیت دندان در کلینیک های اصفهان بستگی به میزان تخصص، تجربه ، سابقه ومهارت متخصص دندانپزشکی زیبایی و اصلاح طرح لبخند و همچنین برند و نوع کامپوزیتی که استفاده میکند دارد.

What are composite veneers?

If you’ve always wanted to improve your smile, dental veneers might be a good choice for you.

Veneers are thin shells that fit over the front of your existing teeth to improve their appearance. Veneers are just one of several ways to alter the appearance of your teeth.

Tooth bonding and enameloplasty are other options, as well as crowns.

There are 2 main kinds of veneers: porcelain and composite. As you’d expect from the name, porcelain veneers are custom made of porcelain to fit your teeth. Composite veneers are often made from a tooth-colored resin, the same type of material used with tooth bonding.

There are pros and cons for both types of veneers, so it’s important to consider the level of the issue you hope to solve with veneers, as well as your budget.

مراحل انجام کامپوزیت دندان

مراحل انجام 8 واحد کامپوزیت ونیر دندان در کلینیک دندانپزشکی زیبایی چاوش اصفهان – کامپوزیت ونیر دندان های فک بالای بیمار عزیزمون که در یک جلسه انجام شد.


مراحل انجام 8 واحد کامپوزیت ونیر دندان در اصفهان


مراحل انجام کامپوزیت ونیر در اصفهان برای فک بالا قسمت اول


مراحل انجام کامپوزیت ونیر در اصفهان برای فک بالا قسمت دوم

مراحل انجام کامپوزیت ونیر در اصفهان برای فک بالا قسمت آخر : پالیش کامپوزیت

کامپوزیت دندان برای هر دو فک وحید محمد زاده بازیکن ذوب آهن اصفهان – وحید محمد زاده بازیکن عزیزمون در تیم ذوب آهن اصفهان برای اصلاح طرح لبخند و کامپوزیت دندان های فک بالا و پایینشون به کلینیک ما تشریف آوردن.

فرم دهی کامپوزیت بر روی دندان

فرم دهی کامپوزیت ونیر بر روی دندان – کامپوزیت ونیر دندان در اصفهان

تعویض کامپوزیت قدیمی دندان با کامپوزیت جدید

تعویض کامپوزیت قدیمی دندان با کامپوزیت جدید در اصفهان


پالیش کامپوزیت دندان

پالیش نهایی کامپوزیت ونیر دندان – پالیش نهایی 10 واحد کامپوزیت ونیر در اصفهان برای بیماری که از کره جنوبی تشریف آوردن


پالیش اولیه کامپوزیت ونیر دندان – کامپوزیت ونیر دندان در اصفهان


پالیش ونیر کامپوزیت دندان در اصفهان


پالیش کامپوزیت دندان برای همسر بختیار رحمانی بازیکن استقلال سپاهان


پالیش نهایی کامپوزیت ونیر دندان


حذف پوسیدگی دندان و بازسازی تاج با کامپوزیت ونیر

حذف پوسیدگی دندان و بازسازی تاج دندان با کامپوزیت ونیر


ترمیم دندان شکسته با کامپوزیت دندان

ترمیم دندان شکسته با استفاده از کامپوزیت ونیر در اصفهان


ترمیم دندان شکسته با استفاده از کامپوزیت دندان


ترمیم پوسیدگی دندان یا کامپوزیت دندان

ترمیم پوسیدگی دندان با کامپوزیت ونیر در اصفهان – بخش اول

ترمیم پوسیدگی دندان با کامپوزیت ونیر در اصفهان – بخش دوم

رضایت بیمار از کامپوزیت دندان

رضایت بیمار از کامپوزیت دندان در اصفهان

رضایت بیمار از درمان کامپوزیت دندان

توصیه بیمار برای انتخاب بهترین دندانپزشک در اصفهان

رضایت بیمار ساکن کره جنوبی از کامپوزیت ونیر دندان

رضایت و پیشنهاد بیمار برای کامپوزیت دندان در اصفهان

رضایت و پیشنهاد بیماری که برای درمان زیبایی کامپوزیت به کلینیگ ما مراجعه کردند

رضایت بیمار از درمان ونیر کامپوزیت

رضایت و توصیه همسر بختیار رحمانی بازیکن استقلال سپاهان از کامپوزیت دندان در اصفهان