اصفهان،چهارراه فرایبورگ،ابتدای خیابان مصلی - واتساپ 09138661619

بلیچینگ دندان در اصفهان

بلیچینگ دندان در اصفهان – قیمت بلیچینگ دندان در اصفهان – سفید کردن دندانها یا بلیچینگ درمانی است که در آن بد رنگیها و رنگدانه هایی که به مرور زمان باعث تغییر رنگ دندانها شده و حتی بعضی بد رنگیهای ژنتیکی را بر طرف نموده ودندانهایی سفید و زیبا را به شما هدیه میکند.


بلیچینگ دندان در اصفهان یکی از راه کار های عملی در سفید کردن می باشد که امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. افراد بسیاری برای داشتن دندان های زیبا و تغییر رنگ در دندان ها با انجام بلیچینگ برروی دندان های خود رنگ مطلوبی را برای دندان های خود ایجاد می کنند. رنگ دندان‌ها به مرور زمان و با افزایش سن تغییر می کند . این رنگ بد دندان در اثر نفوذ رنگ دانه ها به ساختار لوله ای شکل مینا و تغییر مواد معدنی عاج صورت می‌گیرد و موجب ایجاد رنگ زرد در دندان می شود. بسیاری از افراد نیز به دلایل مادرزادی دارای رنگ مناسبی در دندان نمی باشند . از آن جائی که سفیدی دندان‌ها به طور ناخود آگاه نشانه‌ای از جوانی و زیبایی بر شمرده می‌شود و در زیبایی فرد تاثییرات بسیاری دارد ، همواره سفید کردن دندانها که در علم پزشکی به آن بلیچینگ نیز گفته میشود ، از محبوبیت برخوردار بوده است. این نکته قابل ذکر است که بلیچینگ دندان برروی دندان های روکش شده و همچنین روکش ایمپلنت دندان قابل انجام نمی باشد.

درباره بهترین دندانپزشک در اصفهان بخوانید…

سفید کردن دندان یا بلیچینگ دندان در اصفهان

تشخیص مناسب بودن سفید کردن دندان(بلیچینگ) توسط دندانپزشک در هنگام مشاوره اولیه انجام میگیرد. بر اساس تشخیص سه رویکرد کلی برای سفید شدن دندان‌ها وجود دارد:

  1. بلیچینگ در مطب دندانپزشکی که به بلیچینگ روی یونیت دندانپزشکی یا بلیچینگ قدرتی نیز موسوم است.
  2. استفاده از سیستم‌های سفید کننده دندان دارای تری تحت نظارت دندانپزشک
  3. بلیچینگ در خانه با استفاده از خمیردندان و کیت‌های مخصوص درمان سفید کردن دندان در منزل

درباره ایمپلنت دندان در اصفهان بخوانید…

قیمت بلیچینگ دندان در اصفهان

قیمت بلیچینگ دندان در دندانپزشکی و کلینیک های مختلف اصفهان به علت استفاده از مواد و متریال با برند ها و کیفیت متفاوت و همچنین میزان تجربه، سابقه و توانمندی دکتر زیبایی و ظرافت و دوام انجام کار نسبت به یکدیگر متفاوت می باشد.

این مطلب را بخوانید . . .   سفید کردن دندان ها

شما میتوانید برای آگاهی از تعرفه و قیمت بلیچینگ خانگی و بلیچینگ آفیس در دندانپزشکی زیبایی دکتر چاوش، از طریق پیج اینستاگرام دکتر چاوش ، کانال آپارات دندانپزشکی دکتر چاوش ، وب سایت و همچنین شماره تماس های کلینیک با ما در تماس باشید.

بلیچینگ دندان با لیزر در کلینیک دندانپزشکی

یکی از شاخه های دندانپزشکی با لیزر، سفید کرد دندان است. سفید کردن دندان با لیزر صرفاً باید در دندانپزشکی و توسط متخصص انجام شود. گارد یا ژل محافظ قبل از زدن عامل بلیچینگ روی لثه‌ها به کار برده می‌شود. عامل بلیچینگ مستقیماً روی دندان‌ها زده می‌شود، سپس با لیزر گرم می‌شود تا تاثیرگذاری آن افزایش یابد و درمان سریع‌تر انجام شود. در این درمان از ژل سفید کننده قوی استفاده می‌شود که با لیزر فعال می‌شود و نتایجی چشمگیر و آنی را به دست می‌دهد. دندانپزشکان از ژل پراکسید هیدروژن در دامنه غلظتی ۲۵ تا ۴۰ درصد استفاده می‌کنند. با توجه به غلظت بالای آب اکسیژنه باید احتیاط شود تا حساسیت دندان کاهش یابد و از آسیب دیدن لب‌ها، لثه‌ها و دیگر بافت‌های دهان جلوگیری شود. ماندگاری بلیچینگ دندان با لیزر ۶ ماه تا یک سال است. البته مدت زمان سفید ماندن دندان‌ها تا حد زیادی به نوع تغذیه هر فرد و البته تلاش وی در رعایت بهداشت دهان و دندان بستگی دارد. امروزه بسیاری از متخصصین ارتودنسی از لیزر بافت نرم برای افزایش دادن کارایی درمان ارتودنسی و راحت‌تر کردن درمان استفاده می‌کنند. لیزر در ارتودنسی نخستین بار در سال ۱۹۶۴ مورد استفاده قرار گرفت و از آن زمان تا کنون پیشرفت‌های مستمر تکنولوژی لیزر را به یکی از موثرترین و بهترین دستگاه‌ها برای درمان‌های بافت نرم و سخت تبدیل کرده است.

بلیچینگ دندان با استفاده از تری‌های مخصوص

یک روش پرکاربرد و قدیمی برای سفید کردن دندان‌ (بلیچینگ) استفاده از سیستم‌هایی دارای تری است که دندانپزشک آنها را در مطب تهیه می‌کند. یک تری شبیه به گارد دهانی در مرحله نخست با محلول سفیدکننده ژل مانندی پر می‌شود که حاوی عامل سفید کننده بلیچینگ است. سپس تری روی دندان‌ها گذاشته می‌شود و مدتی، معمولاً چند ساعت در روز یا شب‌ها روی دندان‌ها باقی می‌ماند. این وسیله با توجه به شدت لکه‌ها و میزان سفید کردن دندان‌ها ۴ هفته یا بیشتر به کار برده می‌شود.

درباره کامپوزیت دندان در اصفهان بخوانید…

بلیچینگ خانگی در اصفهان

تمام خمیردندان‌ها به دلیل دارا بودن خاصیت سایندگی ملایم به از بین بردن لکه‌های سطحی کمک می‌کنند، اما این محصولات حاوی عامل بلیچینگ نیستند. خمیردندان‌ها رنگ دندان را تقریباً یک درجه روشن‌تر می‌کنند، حال آن که لیزر دندان‌ها را سه تا هشت درجه روشن‌تر می‌کند.

نوارها و ژل‌های سفید کننده‌ی بر پایه پراکسید را می‌توان بدون نسخه از داروخانه‌ها تهیه کرد. دستور کلی مصرف آنها استفاده دو بار در روز به مدت دو هفته است. نتایج اولیه پس از چند روز مشاهده می‌شود و ماندگاری نتیجه نهایی حدود ۴ ماه است.

روش های دیگری برای سفید کردن دندان ازجمله روکش و باندینگ کامپوزیت نیز وجود دارد

درباره لمینت دندان در اصفهان بخوانید…