اصفهان،چهارراه فرایبورگ،ابتدای خیابان مصلی - واتساپ 09138661619

خطرات سفید کننده های رایج در بازار

سفید کردن دندان در اصفهان یا بلیچینگ دندان در اصفهان – هر چند خیلی‌ها دوست دارند دندان‌هایی سفیدتر و درخشان‌تر داشته باشند، اما هستند کسانی که دچار وسواس فکری شده و به این کار وابسته شده‌اند. دکتر ایروین اسمیگل (Irwin Smigel)، سرپرست انجمن دندان‌پزشکی زیبایی آمریکا در مورد مد شدن سفید کردن دندان‌‌ها می‌گوید: «افرادی هستند که ظاهرا هرگز به رضایت نمی‌رسند؛ دیده‌ام کسانی را که به دلیل زیاده‌روی در سفید کردن دندان‌ها (بلیچ کردن) و آسیبی که به همین خاطر به بافت‌ها وارد شده نیاز به روت کانال پیدا کرده‌اند، بخشی از مینای دندان‌های‌شان از بین رفته و دندان‌ها نیمه‌شفاف، غیرطبیعی و آبی یا خاکستری رنگ شده‌اند.

بیشتر بخوانید :
دکتر چاوش متخصص اصلاح طرح لبخند در اصفهان
کامپوزیت دندان در اصفهان
قیمت کامپوزیت دندان در اصفهان
لمینت دندان در اصفهان
قیمت لمینت دندان در اصفهان
بلیچینگ دندان در اصفهان
ایمپلنت دندان در اصفهان
ارتودنسی دندان

آفیس بلیچینگ یا سفید کردن دندان در مطب

سفید کزدن دندان در اصفهان

بلیچینگ دندان در اصفهان

پژوهش‌ها نشان داده است که محصولات سفید کننده‌ دندان می‌توانند با نازک کردن مینای دندان به آن آسیب بزنند. استفاده‌ی مکرر از این محصولات به مرور زمان موجب فرسایش مینای دندان می‌شود و حساسیت دندان را مخصوصا هنگام خوردن مایعات گرم و سرد یا غذاهای اسیدی بیشتر می‌کند. دندان‌پزشکان آکادمی آمریکایی Cosmetic Dentistry گفته‌اند: «تمام محصولاتی که در مطب دندان‌پزشکان استفاده می‌شود و نیز محصولاتی که بدون نیاز به نسخه فروخته می‌شوند بی‌ضررند، اما در میان آنها محصولات اسیدی‌ای وجود دارد که اگر بیش از اندازه مصرف شوند، به دندان‌ها آسیب می‌رسانند.»

 

 

بلیچینگ دندان چیست؟

نتیجه اینکه جهت مراقبت بهتر از دندان‌ها باید از این محصولات در حد اعتدال و ترجیحا بعد از به‌کار بردن راهکارهای طبیعی استفاده کنید.

محصولات سفیدکننده‌ی دندان تنها باید با مشورت دندان‌پزشک مصرف شوند. یادتان باشد این مواد موقتا دندان‌ها را سفید می‌کنند و اثرات طولانی‌مدت ندارند. بهترین راه سفید کردن دندان‌ها این است که تغذیه‌ی سالم داشته باشید، هر روز دندان‌ها و لثه‌هایتان را مسواک بزنید و خوب آبکشی کنید و مصرف چای، قهوه و خوراکی‌های شیرین را به حداقل برسانید. اولین اقدامی که باید انجام بدهید این است که اگر سیگار می‌کشید آن را ترک کنید! و البته در هر سن‌وسالی که هستید، با کمک یک محصول خانگی، طبیعی و بی‌خطر، هر روز به دندان‌هایتان رسیدگی کنید و به آنها عشق بورزید.

این مطلب را بخوانید . . .   مراقبت های قبل و بعد از ارتودنسی دندان