ایمپلنت دندان در اصفهان

ایمپلنت دندان در اصفهان

ایمپلنت دندان در اصفهان یکی از دائمی ترین روش های ترمیم دندان است که در حوزه ی ایمپلنت دندان در اصفهان شناخته شده است. ایمپلنت دندان تغییر بزرگی در زندگی و ظاهر فرد دارد و در صورتی که بیمار بهداشت دهان و دندان و مراقبت های روتین را به خ وبی پیگیری کند، بسیار محکم است و تقریبا تا آخر عمر قابل استفاده است.

ایمپلنت دندان اصفهان پست های فلزی (ریشه) هستند که به وسیله ی جراحی به استخوان فک متصل می شود و جایگزین یک دندان از دست رفته می شود. هنگامی که محل ایمپلنت کاملا تثبیت شد، در وقت درمانی مقتضی قسمت بالایی به ان متصل می شود.

ایمپلنت دندان چیست ؟

ایمپلنت دندان نوعی پایه تیتانیومی سازگار با سلول های بدن است. از ایمپلنت های دندانی به عنوان جایگزینی مناسب و دائمی به جای یک یا چند دندان از دست رفته استفاده می شود. پس از قراردادن ایمپلنت توسط دندانپزشک در داخل استخوان فک، با استخوان سازی سلول های استخوان ساز در سطح ایمپلنت، استخوان فک به ایمپلنت جوش می خورد. فرآیند جوش خوردن معمولا ۳ تا ۴ ماه طول کشیده، سپس قسمت تاج و روکش دندان ساخته شده و بر روی پایه قرار می گیرد.ایمپلنت دندان چیست

از دست دادن یک یا چند دندان تاثیر به سزایی در چهره و مهم تر از آن در روحیه و اعتماد به نفس افراد دارد. با استفاده از ایمپلنت های دندانی میتوان علاوه بر بازیابی توانایی جویدن طبیعی، چهره طبیعی و زیبایی لبخند را نیز به فرد بازمی گرداند. کاشت ایمپلنت در خانم ها از سن ۱۵ سالگی و در آقایان از سن ۱۸ سالگی امکان پذیر است.

درباره کامپوزیت دندان در اصفهان بخوانید…

انواع ایمپلنت دندان در اصفهان

اولین چیزی که بیمار نیازمند به ایمپلنت به ذهنش متبادر میشود این است که کدامیک از انواع ایمپلنت بهتر است و گاها مبهوت از انواع ایمپلنت های دندانی موجود در بازار ( انواع ایمپلنت کره ای، آمریکایی ، ایمپلنتیوم ، ایمپلنت سوئیسی ، ایمپلنت sic و … ) درمان خود را به تعویق می اندازد. غافل از اینکه غالب ایمپلنت ها خوبند به شرط آنکه توسط  بهترین دندانپزشک در اصفهان که کار را میداند انجام پذیرد. مهارت دندانپزشک در درمان ایمپلنت امری بس مهم و ضروری است.

قیمت ایمپلنت دندان در اصفهان چقدر است ؟

علت گرانی قیمت ایمپلنت دندان به نسبت سایر درمانهای سنتی دندانپزشکی ، هزینه فیکسچر ( بخش کاشتنی انواع ایمپلنت دندانی ) و قطعات پروتزی ( اباتمنت اصلی و بعضا موقت، آنالوگ، پیچ اباتمنت ) و… که به هزینه لابراتواری چند برابری پروتز ( روکش ایمپلنت ) نسبت به روکش دندانهای عادی اضافه میشود، میباشد.

ایمپلنت دندان هزینه ای شامل فیکسچر + قطعات پروتزی + هزینه ی لابراتوار را دارد. ( قیمت ایمپلنت در اصفهان به صورت کامل )

ایمپلنت یک دندان ، زمانیکه تنها یک دندان از دست رفته باشد

برای پر کردن این فضای بی دندانی، از روشی به نام بریج (پل) استفاده می شود. در این درمان، نیاز به تراش دندان های مجاور ناحیه بی دندانی برای جایگزینی دندان است. نقطه ضعف این درمان، آسیب رسیدن به دو دندان سالم است که منجر به پوسیدگی آنها نیز می شود. علاوه بر آن به دلیل تحریک نشدن استخوان، تحلیل تدریجی استخوان نیز به وجود می آید.

این در حالی است که ایمپلنت دندان در اصفهان نه تنها به دندان های مجاور آسیب نمی رساند، بلکه کاشت ایمپلنت به دلیل تحریک استخوان ناحیه بی دندانی مانع از تحلیل استخوان می شود. هزینه ایمپلنت دندان جلو در اصفهان معادل قیمت ایمپلنت هر دندان دیگر در اصفهان می باشد و تفاوتی ندارد.

ایمپلنت چند دندان ، زمانیکه چند دندان از دست رفته باشد

برای پر کردن این نوع ناحیه بی دندانی، معمولا از پروتز متحرک استفاده می شود. پروتزهای متحرک با قلاب دور دندان قرار می گیرند. در این درمان با وجود اینکه نیازی به تراش دندان های مجاور نیست، اما سنگینی و فشار پایه ها به دندان های پایه منجر به لق شدن دندان های مجاور و در نتیجه پوسیدگی دندان ها می شود.

در این مورد نیز می توان با کاشت ایمپلنت، علاوه بر حفظ زیبایی ظاهری، مانع آسیب رسیدن به دندان های سالم و استخوان فک شد.

ایمپلنت همه دندان ها ، زمانیکه همه دندان ها از دست رفته باشد

در این مورد معمولا از پروتزهای کامل متحرک استفاده می شود. پروتزهای کامل متحرک مشکلات بسیاری را برای بیمار از قبیل: لقی پروتز در دهان، سختی تکلم و … ایجاد می کند. حال آنکه با ایمپلنت های دندانی می توان راحتی و زیبایی را بیمار بازگرداند. ( ایمپلنت دندان مصنوعی )

درباره لمینت دندان در اصفهان بخوانید…

آیا ایمپلنت دندان پس میزند ؟

خیر، ایمپلنت دندانی بر خلاف انواع دیگر پیوندها ( قلب ،کلیه، ریه و… ) پس نمیزند چرا که تیتانیوم فلزی است که با محیط بدن کاملا سازگار است . اما علل از دست دادن ایمپلنت دندان در اصفهان شامل عواملی است همچون :

  • جراحی نامناسب
  • تروما ( آسیب و ضربه ) به ایمپلنت دندانی بلافاصله بعد از جراحی
  • پروتز نامناسب و عدم پخش صحیح نیرو
  • از همه مهمتر، عدم رعایت بهداشت دهان توسط بیمار

مزایای ایمپلنت دندان چیست؟

در عین گران بودن درمان ، مزایا یی همچون راحتی، مقاومت بالا، کاربردی بودن، بازگرداندن توانایی جویدن طبیعی و زیبایی فوق العاده ، باعث میشود تا رضایت خاطر بیماران نسبت به بریجهای ثابت یا پرتز متحرک بیشتر شود. در صورت رعایت کامل بهداشت، این دندان ها دائمی (Lifetime) خواهند بود.
با درمان ایمپلنت، دندانهای دیگر قربانی جایگزینی دندان از دست رفته نمیشوند.
پایه ایمپلنت مانند ریشه دندان داخل استخوان قرار گرفته و استخوان فک به دلیل ساپورت توسط ایمپلنت تحلیل نمیرود. بنابراین فرم صورت، کمتر دستخوش تغییرات ناشی از از دست دادن دندان میشود.
به طور معمول طول عمر ایمپلنت دندان از سایر درمانهای جایگزین طولانی تر است و در صورت از دست رفتن ایمپلنت، امکان جایگزینی مجدد وجود دارد.

مضرات ، معایب ، مشکلات و عوارض ایمپلنت دندان چیست؟

از جمله معایب و مشکلات ایمپلنت قیمت آن است. هزینه ایمپلنت دندان نسبت به سایر درمانها برای جایگزین کردن دندان مانند پروتز ثابت یا پرتز متحرک بیشتر است. هزینه ایمپلنت یک دندان حدود دو تا دو و نیم میلیون تومان است.
علاوه بر قیمت ایمپلنت دندان ، زمانبر بودن درمان ایمپلنت نیز از معایب دیگر ایمپلنت های دندانی است. زمانی حداقل بین ۴ تا ۹ ماه برای این درمان لازم است. (مدت زمان ایمپلنت دندان )
از جمله مضرات ایمپلنت این است که یک جراحی بوده و ریسکهای مربوط به جراحی را نیز دارد. از جمله این ریسک ها میتوان به احتمال عفونت وشکست درمان یا از دست رفتن ایمپلنت دندان اشاره کرد که در این مورد نیاز به جایگزینی مجدد آن است.
ایمپلنت نیازمند معاینات دوره ای توسط دندانپزشک در اصفهان است.

بهترین دکتر ایمپلنت دندان در اصفهان

برای انتخاب بهترین مرکز ایمپلنت در اصفهان به کیفیت خدمات ایمپلنت که در آنجا ارائه می شود، توجه کنید. حتما توجه کنید پزشکانی که در مراکز ایمپلنت در اصفهان کاشت ایمپلنت دندان انجام می دهند، تخصص و مدرک دوره های تخصصی ایمپلنت را داشته باشند.
در برخی از مراکز ایمپلنت اصفهان دیده شده افرادی بدون تخصص و صرفا با گذراندن دوره های معمولی ایمپلنت اقدام به کاشت ایمپلنت دندان می کنند، بنابراین قبل از مراجعه حتما از آن مرکز ایمپلنت در اصفهان مطمئن شوید. حتما درباره مرکز ایمپلنت اصفهان در اینترنت و صفحات اجتماعی نیز تحقیق کنید.
تجربه دندانپزشک متخصص ایمپلنت نیز عامل مهم دیگری برای انتخاب مرکز ایمپلنت در اصفهان می باشد که با سوال کردن از دوستان و آشنایان و نیز سوال از بیمارانی که در مرکز ایمپلنت اصفهان، ایمپلنت گذاشته اند می توانید به کیفیت کار این مرکز و تجربه متخصص ایمپلنت و تبحر و دانش متخصص ایمپلنت پی ببرید.
امکانات و تجهیزات بهترین مرکز ایمپلنت اصفهان و آخرین تکنولوژی و تکنیک های پیشرفته و استفاده شده در این مرکز و ایمپلنت های فوری که گذاشته می شوند و تعداد بالای ایمپلنت در این مرکز، عامل مهم دیگری برای انتخاب بهترین مرکز ایمپلنت اصفهان می باشد.

ایمپلنت دندان در اصفهان

کلینیک دکتر چاوش محلی مطمئن با هزینه های حداقلی برای کاشت دندان در اصفهان میباشد . کاشت دندان یا ایمپلنت دندان اصفهان گزینه ی موثر برای افرادی می باشد که دندان های از دست رفته دارند. کاشتدندان (ایمپلنت) شامل استفاده از یک فلز (ریشه) می باشد که به آن، دندان جایگزینی متصل می شود.این ریشه با استفاده از جراحی در استخوان فک بیمار گذاشته می شود. موارد برای کاشت دندان(ایمپلنت) که شامل افرادی با استخوان کامل در فک شان می باشد تا از ایمپلنت محافظت کند، افرادی که دارای لثه ی سالم و افراد غیر سیگاری می باشند. اگرچه که کاشت دندان (ایمپلنت) میزان موفقیت بالاییرا دارد، هنوز خطرهای بالقوه ای که مرتبط با این روش باشد وجود دارد

به اطلاع کلیه همشهریان عزیز در سراسر استان اصفهان میرساند مرکز تخصصی دندانپزشکی چاوش در اصفهان مدرنترین تجهیزات ۲۰۱۸ اروپا و آمریکا را وارد اصفهان کرده و با بهره گیری از پزشکان حاذق و بنام اصفهانی میتواند خدمات ایمپلنت دندان در اصفهان را با متد های روز دنیا در اصفهان به شما ارائه دهد

بهترین قیمت کاشت دندان با ایمپلنت های ژاپنی , اروپایی و آمریکایی

با انواع ایمپلنت های موجود برای دندان ها آشنا شوید.ایمپلنت دندان ژاپنی , کره ای , اروپایی , چینی و آمریکایی را از کلینیک دکتر چاوش در اصفهان بخواهید. در کلینیک دندانپزشکی دکتر چاوش در اصفهان خدمات تخصصی ایمپلنت دندان با قیمت ها و تعرفه های مناسب به متقاضیان ارائه میشود .

پزشکان متخصص ایمپلنت دندان در کلینیک ما در  شهر اصفهان آمادگی دارند انواع ایمپلنت های اروپایی و آمریکایی را با قیمت های مناسب برای شما انجام دهند.

برای دریافت تعرفه های کاشت دندان در کلینیک دکتر چاوش در اصفهان با روابط عمومی کلینیک تماس بگیرید .