اصفهان،چهارراه فرایبورگ،ابتدای خیابان مصلی - واتساپ 09138661619
مطالبی که در این صفحه میخوانید مخفی کن

لمینت دندان در اصفهان

لمینت دندان در اصفهان یکى از روشهاى مهم اصلاح طرح لبخند است.قیمت لمینت دندان در اصفهان – کلینیک دندانپزشکی چاوش در اصفهان – در مواردى که مشکلات دندانى بیشتر است معمولا این روش در دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی توصیه مى شود.لمینت دندان پوسته نازکی از جنس سرامیک است که برای بازسازی ظاهر طبیعی دندان ها استفاده می شود و همچنین دارای قدرت و انعطاف پذیری قابل مقایسه با مینای دندان طبیعی می باشد.لمینت دندان در اصفهان انتخاب کسانی است که به دنبال اصلاح طرح لبخند یا تغییر شکل ، اندازه و یا رنگ دندان هستند ، این پوسته ها به منظور اصلاح مشکلات زیبایی دندان به جلوی دندانها توسط متخصص دندانپزشکی زیبایی و ترمیمی در اصفهان وصل می شوند.

درباره ایمپلنت دندان در اصفهان بخوانید…

آیا لمینت دندان سبب پوسیدگی دندان می شود؟

آیا اساساً روکش لمینت دندان از دندان شما محافظت می کند یا دندان های شما در زیر روکش لمینت در معرض مشکلات دندانپزشکی مانند پوسیدگی دندان قرار خواهد گرفت؟ پاسخ این است که روکش لمینت سرامیکی، بخش زیادی از دندان را می پوشاند و بسیار کم احتمال دارد که سبب ایجاد پوسیدگی و حفره روی دندان شود. اما روکش لمینت دندان همانطور که به خودی خود سبب پوسیدگی دندان نمی شود، از دندان در برابر پوسیدگی نیز محافظت نمی کند. آنچه در اینجا مهم است رعایت بهداشت دهان و دندان بیمار می باشد.

بهترین متخصص لمینت دندان دراصفهان

این روزها گزینه های زیادی در اینترنت برای دندانپزشکی زیبایی وجود دارد.از متداول ترین خدمات دندانپزشکی زیبایی، کامپوزیت ونیر، لمینت دندان سرامیکی و ایمپلنت دندان می باشد. ناگفته نماند که ایمپلنت علاوه بر اینکه یک روش برای اصلاح زیبایی دندان است یک روش درمانی برای دندان های از دست رفته است. بهتر است کاشت ایمپلنت توسط متخصص ایمپلنت دندان انجام شود و تنها قسمت تاج آن توسط متخصص دندانپزشکی زیبایی قرار داده شود. برای انتخاب بهترین دکتر کامپوزیت دندان در اصفهان ، بهترین متخصص ایمپلنت دندان و نیز بهترین متخصص لمینت دندان باید در نظر بگیرید که دندانپزشکی زیبایی زمینه پیچیده ای است که نیاز به توجه به جزئیات دارد.

اول از همه ، شما به یک متخصص دندانپزشکی زیبایی نیاز دارید که با تجربه باشد. شما باید به دنبال کسی باشید که بیش از 7-8 سال سابقه کار با کامپوزیت ، لمینت دندان و ایمپلنت را داشته باشد. همچنین ، دندانپزشکی که انتخاب کرده اید باید نمونه کارهای خوبی داشته باشد که بتوانید آنها را ببینید و متناسب با سلیقه خود انتخاب کنید.اطمینان حاصل کنید که دندانپزشک شما، آموزش های دندانپزشکی زیبایی را فراتر از آموزش دندانپزشکی عمومی را گذرانده باشد.به دنبال دندانپزشکی باشید که بیشترین وقت خود را برای انجام خدمات دندانپزشکی زیبایی معطوف کند

قیمت لمینت دندان در اصفهان

قیمت لمینت دندان در دندانپزشکی و کلینیک های مختلف اصفهان به علت استفاده از مواد و متریال با برند ها و کیفیت متفاوت و همچنین میزان تجربه، سابقه و توانمندی دکتر زیبایی و ظرافت و دوام انجام کار نسبت به یکدیگر متفاوت می باشد.

شما میتوانید برای آگاهی از تعرفه و قیمت لمینت دندان در دندانپزشکی زیبایی دکتر چاوش، از طریق پیج اینستاگرام دکتر چاوش ، کانال آپارات دندانپزشکی دکتر چاوش ، وب سایت و همچنین شماره تماس های کلینیک با ما در تماس باشید.

لمینت دندان چیست؟

لمینت دندان در اصفهان

لمینت دندان در اصفهان

لمینت دندان اصفهان (هم لمینت سرامیکی و هم لمینت کامپوزیت دندان ) لایه ای است همرنگ دندان ها ، که برای اصلاح رنگ و یا اصلاح طرح دندان ها استفاده میشود. این روزها این درمان یکی از رایج ترین درمان های ترمیم زیبایی دندانپزشکی به شمار میرود.

انواع لمینت دندان در اصفهان

لمینیت دندان  دو نوع است :

لمینت سرامیکی دندان ( روش غیر مستقیم )

این لمینت دندان سرامیکی از جنس سرامیک یا در اصطلاح عامیانه تر از جنس چینی هستند. دارای ظاهری زیباتر بوده، ثبات رنگ بیشتری داشته و نسبت به لمینت های کامپوزیتی مقاوم ترند. این ونیرها پس از قالب گیری در لابراتوار ساخته میشوند. هزینه ی لمینت دندان اصفهان با این روش در مقایسه با روش دیگر بیشتر است.

لمینت کامپوزیت ( روش مستقیم )

در مقابل لمینت سرامیکی ، کامپوزیت دندان قرار دارد که نسبت به لمینت سرامیکی تراش کمتری به دندان داده میشود (و حتی در مواردی که شرایط دندانی مناسب باشد بدون تراش انجام میشود) ، میزان پایش پذیری (براق تر شدن سطح) و عبور نور کامپوزیت دندان بیشتر است و تنوع رنگ بیشتری داشته (پس میتواند کاملا همرنگ دندانهای دیگر باشند). همچنین قیمت لمینت دندان در اصفهان با این روش ارزان تر از روش دیگر است.

لمینت دندان برای چه کسانی مناسب نیست؟

کسانی که پوسیدگیهای وسیع روی دندانهایشان دارند. در این صورت انجام لمینت سرامیکی دندان و کامپوزیت دندان برای این افراد به بعد از برطرف کردن پوسیدگی یا عفون لثه هایشان موکول میشود.
کسانی که سایش مینای دندان شدیدی دارند و بافت مینای دندان آنها کافی نیست. برای این گونه افراد معمولا به جای لمینت دندان اصفهان مجبور به استفاده از انواع روکش دندان هستیم.
افرادی که دندان قروچه دارند، این عادت باعث شکستگی لمینت دندان شده و به مرور به آن آسیب میرساند. البته در مطب دکتر چاوش برای حل مشکلات سایشی ناشی از دندان قروچه و کاهش آثار سایر عادات مخرب دهانی ، نایت گارد (محافظ دندان) به صورت کاملا رایگان ارائه میگردد. بدین ترتیب این افراد نیز میتوانند از مزایای لمینت دندان بهره ببرند.

درباره کامپوزیت دندان در اصفهان بخوانید…

بعد از لمینت کردن دندان‌ها چکار کنیم؟

در کل برای هر گونه درمان ترمیمی دندان‌پزشکی رعایت بهداشت دهان الزامی است، اما در مورد درمان لمینت (لامینت) علاوه بر رعایت اصول بهداشتی استفاده از دستگا‌ه های پیزوالکتریک جرم گیری باید با احتیاط انجام شود. همچنین برخی از دهان شویه‌های حاوی فلوراید روی لمینت اصفهان (لامینت) تاثیر منفی دارد. بنابراین قبل از استفاده از دهان شویه باید با دندانپزشک مشاوره به عمل آید .

مراقبت های بعد از لمینت دندان

  1. پس از انجام ترمیم زیبایی، ممکن است که در هنگام نوشیدن مایعات سرد و گرم حساسیت در برابر تغییر ناگهانی دما به همراه درد اندکی را تجربه کنید، باید بدانید که این حالت گذرا است و پس از مدت کوتاهی رفع می شود .
  2. نکات بهداشتی مثل مسواک زدن روزانه و به طور منظم فراموش نشود .
  3. از مصرف کردن مقادیر زیاد چای و قهوه پرهیز نمایید، زیرا می توانند در دراز مدت و در صورت استفاده ی زیاد موجب تغییر رنگ لمینت دندان هایتان شوند . این تغییر رنگ کاملا به مواد غذایی که توسط فرد مورد مصرف قرار می گیرند بستگی دارد و در برخی موارد اگر بیمار خانم باشند در صورت استفاده از رژ لب، لمینیت های قسمت جلویی فک دچار تغییر رنگ جزیی می شوند .
  4. یکی از عاداتی که می تواند منجر به آسیب دیدن کامپوزیت دندان شود، عادات نا پسندی به نام دندان قروچه می باشد که برخی از افراد در بیداری و به صورت ارادی و برخی در خواب و بدون آنکه متوجه شوند اینکار را انجام می دهند .
  5. اگر می خواهید که عمر ونیر را افزایش دهید باید به نحوه ی تغذیه ی خود و غذاهایی که می خورید توجه کنید برای مثال :
    از گاز زدن میوه ها به ویژه میوه های سفت، خرد کردن و یا شکستن آجیل با دندان های لیمینیت، خوردن غذاهای دارای بافت سفت پرهیز کنید .
  6. لمینیت در برابر ضربه آسیب پذیر می باشد، بنابراین اگر از آن مراقبت نکنید امکان لب پریدگی و شکستن ان وجود دارد هر چند که مجددا قابل ترمیم می باشد .
  7. اگر می خواهید از دهانشویه استفاده کنید با پزشک خود مشورت کنید چون برخی از این شوینده ها بر روی این روکش سرامیکی اثر منفی می گذارند و باعث تغییر رنگ آن می شوند .
  8. مصرف دخانیات و سیگار نیز می تواند پس از مدتی موجب تغییر رنگ ونیر کامپوزیت دندان شود.
  9. اگر تمایل به جرم گیری دارید ، این کار باید برای شما با احتیاط انجام شود البته در اکثر موارد پس از اجرای لمینیت تا مدتی طولانی نیازی به جرم گیری نمی باشد.
    هر 6 ماه یکبار برای چکاپ وضعیت کامپوزیت دندان های خود به پزشک مراجعه نمایید تا علاوه بر بررسی وجود پوسیدگی ها، اقدامات لازم را برای تداوم زیبایی و درخشندگی آنها انجام دهد.

لمینت برای دندان های نا مرتب

قیمت لمینت دندان اصفهان

قیمت لمینت دندان اصفهان

در صورتی‌که بیمار دچار مشکلات اکلوزالی شدید نباشد و رشد فکین به حد نهایی خود رسیده باشد می‌توان طرح درمان لمینت (لامینت) را مد نظر داشت. به علت طولانی بودن درمان ارتودنسی ایجاد عوارض جانبی روی دندان‌ها مانند تحلیل ریشه، ایجاد پوسیدگی بیشتر در طی درمان ارتودنسی و همچنین برگشت دوباره مشکلات قبلی دندان‌ها پس از برداشتن براکت‌های ارتودنسی لمینت دندان اصفهان (لامینت) می‌تواند به عنوان یک جایگزین درمانی با پیش آگهی بسیار عالی در بیماران با مشکلات خفیف تا متوسط دندانی مدنظر قرار گیرد .

مدت زمان انجام لمینت دندان

لمینت سرامیکی دندان در اصفهان پس از مشاوره در ۳ جلسه با فاصله زمانی حدود ۳ هفته( بین اولین و آخرین جلسه) انجام میشود.ضمنا در اصول زیبایی طراحی لبخند معمولا انجام ۸ الی ۱۰ دندان برای هرفک کفایت میکند و نیازی به انجام تمامی دندانها نیست .

میزان تراش دندان در لمینت دندان

در نسل جدید لمینت های سرامیکی دندان در اصفهان برخلاف نسل قدیمی با توجه به شرایط دندان هر فردی نیاز به تراش بسیار جزیی یا به عبارت دیگر تغییر فرم سطح دندانها جهت ایجاد بستر مناسب برای نشست هرچه بهتر لمینت سرامیکی  و یا حتی در برخی موارد بدون نیاز به همین تغییر سطح دندان انجام میشود.میزان تراش دندانها بین ۰٫5 میلیمتر تا ۰٫7 ) میلیمتر میباشد که این میزان با برابراست با میزان ضخامت لمینتی که ساخته میشود.

درباره بهترین دندانپزشک در اصفهان بخوانید…

انتخاب رنگ لمینت دندان

در طراحی لبخند به روش های (کامپوزیتی و سرامیکی) نکته قابل توجه انتخاب رنگ لمینت هاست که میزان سفیدی آنها کاملا توسط شخص مراجعه کننده و البته با مشاوره پزشک ( باتوجه به میزان سن، جنسیت، رنگ پوست و …) انجام می شود.
نسل جدید لمینت های سرامیکی (کانتکت لنز) که در این مرکز انجام می شود دارای قابلیت ویژه ای می باشد که می توان آنها را برروی روکش های قدیمی قرار داد و نیاز به برداشتن روکش ها و یا تعویض آنها نیست.

انجام لمینت دندان در چه شرایطی دارد؟

چه کسانی می‌توانند از درمان لمینت دندان در اصفهان (لامینت) استفاده کنند و چه کسانی نمی‌توانند؟

لمینت دندان در اصفهان (لامینت) برای «اصلاح مشکلات خفیف تا متوسط دندان‌های قدامی» کاربرد دارد .بسیار مهم است که دندان دچار ضایعات گسترده نباشد و مشکلات زیبایی در حد مینای دندان ختم شود.

مسئله مهم دیگر اکلوژن بیماراست؛ وجودعادات دهانی چون دندان قروچه کنترا اندیکاسیون درمان لمینیت محسوب می‌شود. در زمان دندان قروچه بیمار نیروی بسیار زیادی را به دندان‌های خود و لمینت دندان (لامینت) وارد می‌کند که در طی زمان منجر به شکستن لمینت دندان (لامینت) می‌شود . افرادی که کاندید دریافت ایمپلنت دندان هستند، ابتدا می بایست ایمپلنت دندان خود را قرار دهند و سپس حدودا ۳ تا ۶ ماه بعد و در زمان تحویل روکش ایمپلنت خود برای انجام قالبگیری لمینت دندان مراجعه نمایند

What is dental Laminate?

Dental laminate (Porcelain laminate which are known as Porcelain veneers) is a thin shell which is designed by tooth colored material based on the individual’s need. These shells are bonded to the front surface of the teeth in order to change their color, shape, size, or length and improve the appearance.

Porcelain laminate made of different thin porcelain layers which are replaced by natural teeth enamel and sticky layer. Unlike public perceptions, for making porcelain laminate, there is no need to scraping tooth and in case of choosing appropriate treatment method by special dentist, only some limit preparation needs for embedding laminates without any damage to natural teeth.

Alongside of the beauty aspect, the correct laminate function is important, too and correct and strong attachment of natural teeth and porcelain laminate is essential. The dentist will use of resins which are sensitive to lights until laminate be strong by flashing special ray, after installation.